Vie. Abr 19th, 2024

Ens comunica en José-Javier Fernández això:
(Más abajo en castellano)

Estimats corredors,

L’any passat vaig córrer tot sol una mitjana marató a Vallparadís. 

En aquest youtube hi ha un resum de tres minuts: https://youtu.be/PX9gxnotMXE

Aquest any espero que ens tornem a veure per ajudar a Casa Guadalupe, convidant a més persones perquè participin.

Casa Guadalupe té com a missió acollir, acompanyar i ajudar dones embarassades de qualsevol raça, religió i condició social, que estan pensant en avortar o que afronten amb grans dificultats el seu embaràs.

Per donar difusió i aconseguir ajuda econòmica per a la seva nova seu a Terrassa (c/ Nou de Sant Pere, 42, 08221 -Tel. 623.13.59.89) hem organitzat un Projecte solidari familiar i esportiu, amb dues parts: Concurs de Relats Breus sobre el do de la vida i l’esport i la VII Marxa-Cursa familiar al Parc de Vallparadís el proper 24 d’octubre. Adjunt els cartells amb les bases del Concurs literari per tal que el màxim nombre de persones i famílies puguin participar-hi.

Per als instituts, escoles o clubs esportius que presentin vint Relats o breus o inscriguin vint famílies en la Marxa-Cursa s’ofereix una conferència-tertúlia amb el periodista Josep Ballbé i una altra amb el pediatre Dr. Josep Argemí

L’enllaç per a la inscripció a la VII Marxa-Cursa familiar per la vida és: https://runedia.mundodeportivo.com/inscripcio/202154315/

Estimado amigo:

Casa Guadalupe tiene como misión acoger, acompañar y ayudar a mujeres embarazadas de cualquier raza, religión y condición social, que están pensando en abortar o que afrontan con grandes dificultades su embarazo.

Para dar difusión y conseguir ayuda económica para su nueva sede en Terrassa (c/Nou de Sant Pere, 42, 08221 –Tel.: 623.13.59.89) hemos organizado un Concurso de Relatos Breves sobre el don de la vida y el deporte y una Marcha-Carrera familiar en el Parque de Vallparadís el próximo 24 de octubre. Adjunto los carteles con las bases del Concurso literario para que el máximo número de personas y familias puedan participar.

Para los Institutos o colegios que presenten veinte Relatos o breves o inscriban veinte familias en la Marxa-Cursa se ofrece una conferencia-tertulia con el periodista Josep Ballbé y otra con el pediatra Dr. Josep Argemí. Estamos pendientes de poder ofrecer también una conferencia con un deportista olímpico.

El enlace para la inscripción en la carrera es:  https://runedia.mundodeportivo.com/inscripcio/202154315/

Atentament / Atentamente

José Javier Fernández Jáuregui

jjavierjauregui@gmail.com 629406454

deportistasporlavidaylafamilia.com

Por webmaster

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.